Regulamin

Ogólne warunki i postanowienia

Dane kontaktowe

Skistore Swing
De Opslach 3
8448 GV Heerenveen
Holandia
T: +31 (0)513 - 61 51 45
E: [email protected]

Holenderska Izba Handlowa: 82844461
Holenderski VAT: NL862625646B01

1. Ogólne

Składając zamówienie w Skistore Swing, potwierdzasz, że zgadzasz się z warunkami dostawy i płatności Skistore Swing. Skistore Swing zastrzega sobie prawo do zmiany warunków dostawy i / lub płatności. Jeśli otrzymasz przedmioty, których nie zamówiłeś, musisz jak najszybciej poinformować o tym Skistore Swing. Wszelkie nieścisłości w danych dostarczonych przez Skistore Swing muszą zostać natychmiast zgłoszone przez Ciebie do Skistore Swing, a także wszelkie zmiany lub nieścisłości w Twoich danych, które dostarczyłeś Skistore Swing.

2. Stosowalność

  • Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży (dalej: Warunki) mają zastosowanie do wszystkich ofert, zamówień i umów Skistore Swing, z wyłączeniem wszelkich innych Ogólnych warunków.
  • Ogólne warunki i postanowienia stosowane przez kupującego nie mają zastosowania, chyba że zostało to wyraźnie uzgodnione na piśmie przez Skistore Swing.
  • Korzystając ze strony internetowej Skistore Swing i / lub akceptując ofertę lub składając zamówienie, akceptujesz zastosowanie niniejszych Warunków.
  • Od postanowień niniejszych Warunków można odstąpić jedynie na piśmie, w takim przypadku pozostałe postanowienia zachowują pełną moc.
  • Wszelkie prawa i roszczenia określone w niniejszych Warunkach oraz we wszelkich innych umowach na rzecz Skistore Swing są również przewidziane na korzyść pośredników i innych osób trzecich zaangażowanych przez Skistore Swing.
  • Skistore Swing zastrzega sobie prawo do okresowej zmiany i / lub uzupełnienia Ogólnych warunków.

3. Umowy

  • Umowa zostaje zawarta dopiero po przyjęciu zamówienia przez Skistore Swing. Skistore Swing ma prawo odmówić zamówienia lub dołączyć pewne warunki do dostawy, chyba że wyraźnie określono inaczej. Jeśli zamówienie nie zostanie przyjęte, Skistore Swing powiadomi o tym w ciągu dziesięciu (10) dni roboczych od otrzymania zamówienia.
  • Oferty są ważne do wyczerpania zapasów.
  • Informacje, obrazy, komunikaty ustne, oświadczenia itp. dotyczące wszystkich ofert i najważniejszych cech produktów, które są dostarczane telefonicznie, za pośrednictwem strony internetowej lub poczty elektronicznej, są wyświetlane lub przedstawiane tak dokładnie, jak to możliwe. Jednak Skistore Swing nie gwarantuje, że wszystkie oferty, trwałość kolorów zdjęć produktów i produktów są w pełni zgodne z podanymi informacjami. Zasadniczo odstępstwa nie mogą stanowić podstawy do odszkodowania ani rozwiązania.

4. Ceny / oferty

  • Wszystkie ceny wyrażone są w euro, zgodnie z przepisami prawnymi w tym zakresie i zawierają podatek od sprzedaży.
  • SkistoreSwing.nl poda kupującemu koszty wysyłki najpóźniej w momencie zawarcia umowy.
  • Wszystkie oferty Skistore Swing są niezobowiązujące, a Skistore Swing wyraźnie zastrzega sobie prawo do zmiany cen, zwłaszcza gdy jest to konieczne na podstawie (prawnych) przepisów.
  • Oferty specjalne są ważne tylko do wyczerpania zapasów.
  • Skistore Swing nie ponosi odpowiedzialności za skutki błędów drukarskich i zmian wskazań cenowych. Jeśli podana cena jest tak nieprawidłowa, że ​​klient może racjonalnie wiedzieć, że jest to błąd, Skistore Swing ma prawo odmówić zamówienia.

5. Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia upływa 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia niebędąca przewoźnikiem wejdzie w fizyczne posiadanie towaru.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas (Skistore Swing, De Opslach 3, 8448 GV Heerenveen - Holandia, [email protected], telefon: +31 (0)513 - 61 51 45) za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. pisemnie pocztą, faksem lub e-mailem) lub decyzję o odstąpieniu od umowy. Możesz w tym celu skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jesteś do tego zobowiązany. Aby zachować termin odstąpienia, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od umowy przed upływem okresu odstąpienia.

Konsekwencje unieważnienia

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymasz wszystkie dokonane do tego momentu płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego sposobu dostawy niż najtańsza oferowana dostawa standardowa przez nas) niezwłocznie, aw każdym razie nie później niż 14 dni po poinformowaniu nas o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrócimy Ci pieniądze tą samą metodą płatności, za pomocą której dokonałeś pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodnisz inaczej; w każdym przypadku nie zostaniesz obciążony kosztami takiego zwrotu.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do momentu wykazania przez Państwa, że ​​towar został zwrócony, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Towar należy zwrócić lub przekazać nam niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Termin upływa w przypadku odesłania towaru przed upływem 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadasz tylko za amortyzację towaru wynikającą z jego używania, która wykracza poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Prawo do odstąpienia od umowy nie obejmuje zakupu konsumenckiego, który dotyczy dostawy:
- produktów wytworzonych według specyfikacji konsumenta, które nie są prefabrykowane i które są wytwarzane na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta lub które są wyraźnie przeznaczone dla określonej osoby;
- produkty, które szybko się psują lub mają ograniczony okres przydatności do spożycia;
- produkty, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę i które zostały zapieczętowane po zerwaniu dostawy;
- produkty, które ze względu na swój charakter zostały nieodwołalnie zmieszane z innymi towarami po dostawie;
- nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie komputerowe, których pieczęć została zerwana po dostawie;
- gazety, magazyny lub magazyny, z wyjątkiem umowy o regularne dostarczanie takich publikacji (prenumerata);

6. Wymiana

Masz prawo do wymiany towaru w ciągu 14 dni od dostarczenia wraz z fakturą pod warunkiem, że spełnia następujące warunki:

  • Produkty muszą być zwrócone w stanie kompletnym, w tym etykiety, naklejki i inne dołączone elementy.
  • Niektóre artykuły można wymienić tylko wtedy, gdy opakowanie nie jest otwarte. Pomyśl o płytach DVD, zapieczętowanych opakowaniach, wosku itp.
  • Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Twój własny rachunek.
  • Pod koniec tego okresu sprzedaż jest sfinalizowana, a Ty pozostajesz właścicielem kupionych.
  • Oferujemy również możliwość wymiany produktu w naszym sklepie. Wymiana jest możliwa tylko wtedy, gdy możesz przekazać pracownikom naszego sklepu oryginalny dowód zakupu dołączony do przesyłki. Niestety pracownicy naszego sklepu nie mogą odebrać towaru bez oryginalnego dowodu zakupu. W przypadku zwrotów obowiązują warunki opisane w artykule 5. Wszelkie koszty (podróży) poniesione w związku ze zwrotem w naszym sklepie są zawsze na Twoje konto.

RETOURVIGNET®

Otrzymany artykuł zostaje zapieczętowany pieczęcią Return Vignette® i zawieszką. Przymierzanie i ocenianie artykułu jest dozwolone, ale nie noszenie i/lub używanie go. Przymierzanie artykułów w sposób higieniczny jest dozwolone, ale należy upewnić się, że artykuły nie są uszkodzone i/lub zabrudzone podczas przymierzania. Etykiety i metki produktów mogą być usuwane tylko wtedy, gdy uniemożliwia to dopasowanie i ocenę artykułu. Winieta zwrotna została przymocowana w taki sposób, że montaż musi być możliwy. Usunięcie plomby winiety zwrotnej® unieważnia prawo do zwrotu i refundacji. Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, upewnij się, że odesłałeś go do nas w oryginalnym stanie i fabrycznym opakowaniu. Należy upewnić się, że wszystkie etykiety produktów są dołączone, a Etykieta Zwrotna® nie została usunięta. Tylko w ten sposób możemy razem sprawić, by zwroty były trwałe i by ktoś inny był zadowolony z tego "nowego" artykułu. Liczymy na Państwa współpracę! Prawo do zwrotu i refundacji wygasa, gdy:

  • Produkt jest zabrudzony i/lub uszkodzony
  • Produkt został umyty
  • Pieczęć Return Vignette® została naruszona

7. Dostawa

  • Podane przez Skistore Swing terminy dostaw mają jedynie charakter orientacyjny. Przekroczenie jakiegokolwiek terminu dostawy nie uprawnia do odszkodowania ani prawa do anulowania zamówienia lub rozwiązania umowy, chyba że termin dostawy zostanie przekroczony w takim zakresie, że nie można racjonalnie oczekiwać, że dotrzymasz umowy. W takim przypadku masz prawo do anulowania zamówienia lub rozwiązania umowy, o ile jest to konieczne.
  • Dostawa produktów ma miejsce w miejscu i czasie, kiedy produkty są gotowe do wysyłki do Ciebie.
  • Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia produktów niezwłocznie po ich otrzymaniu.
  • Czas dostawy zależy od wybranych pozycji.
  • Jest możliwe, że Skistore Swing nie może natychmiast dostarczyć określonego artykułu. Jak najszybciej poinformujemy Cię o tym e-mailem. Dlatego upewnij się, że podczas tworzenia zamówienia podajesz poprawny adres e-mail i sprawdzaj go regularnie. Skistore Swing zachowa Twoje zamówienie. Jeśli późniejsza dostawa ostatecznie nie będzie już możliwa, zostaniesz o tym powiadomiony, a Twoje zamówienie zostanie anulowane.
  • Jeśli zapłaciłeś kwotę z góry i jeśli umowa, której dotyczy ta zaliczka, nie zostanie zawarta, ponieważ pierwotnie zamówiony towar nie jest dostępny lub został anulowany na podstawie prawa do odstąpienia od umowy, zwrot zostanie dokonany zgodnie z najszybciej jak to możliwe, ale nie później niż czternaście dni.
  • Wszystkie zgłoszone lub podane terminy dostaw mają jedynie charakter informacyjny i nie prowadzą do powstania jakichkolwiek praw ani zobowiązań. Skistore Swing nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne straty, uszkodzenia, koszty wynikające z opóźnionej dostawy.
  • Odbierz w naszym oddziale sklepu. Czy widziałeś produkt na naszej stronie i nadal jest Ci łatwiej odwiedzić jeden z naszych sklepów? Następnie możesz skontaktować się telefonicznie z wybranym przez siebie sklepem, aby sprawdzić, czy ma na stanie odpowiedni produkt. Możesz zarezerwować ten produkt maksymalnie na 5 dni (przedmioty nie objęte wyprzedażą). W ten sposób możesz najpierw przymierzyć produkty i zobaczyć je w prawdziwym życiu przed dokonaniem zakupu. Możesz również skorzystać z porad naszego wyspecjalizowanego personelu sprzedaży.
  • Zamówienie zostanie dostarczone przez Skistore Swing we współpracy z PostNL lub TNT. Skistore Swing nie wysyła zamówień na adresy skrytek pocztowych.

8. Zastrzeżenie tytułu

  • Własność dostarczonych produktów jest przenoszona tylko wtedy, gdy zapłaciłeś wszystko, co jesteś winien Skistore Swing na mocy jakiejkolwiek umowy. Ryzyko związane z produktami jest już przeniesione na Ciebie w momencie dostawy.

9. Komunikacja elektroniczna i dowody

  • Skistore Swing nie ponosi odpowiedzialności za nieporozumienia, uszkodzenia, opóźnienia lub nieprawidłową transmisję danych i wiadomości w wyniku korzystania z Internetu lub innych środków komunikacji w ruchu między Klientem a Skistore Swing (lub zaangażowanymi stronami trzecimi) przez klienta). , chyba że io ile istnieje umyślne lub rażące zaniedbanie ze strony Skistore Swing.
  • Administracja Skistore Swing stosuje się jako pełny dowód istnienia, treści i wykonania umowy z Klientem w każdym postępowaniu sądowym, do momentu udowodnienia czegoś przeciwnego przez stronę, która powołuje się na fakt, że dowody nie są wiarygodne .

10. Siła wyższa

  • Bez uszczerbku dla swoich innych praw, Skistore Swing ma prawo, w przypadku siły wyższej, zawiesić wykonanie Twojego zamówienia lub rozwiązać umowę bez interwencji sądu, na piśmie. oraz bez zobowiązania Skistore Swing do wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania, chyba że byłoby to niedopuszczalne w danych okolicznościach zgodnie ze standardami rozsądku i uczciwości.
  • Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie niedociągnięcia, których nie można przypisać Skistore Swing, ponieważ nie można ich przypisać jej winy i nie można jej przypisać na mocy prawa, aktu prawnego lub ogólnie przyjętych przekonań.
  • Przez siłę wyższą rozumie się każdą okoliczność poza jego kontrolą, która uniemożliwia wypełnienie jego zobowiązań wobec Kupującego w całości lub w części. Okoliczności te obejmują strajki, pożar, zakłócenia działalności, przerwy w dostawie prądu, zakłócenia w sieci (telekomunikacyjnej) lub w połączeniach lub systemach komunikacyjnych i / lub niedostępność strony internetowej w dowolnym momencie, niedostarczenie lub opóźnienie w dostawie od dostawców lub innych zaangażowanych osoby trzecie i brak jakichkolwiek zezwoleń rządowych.

11. Gwarancja

  • W przypadku produktów dostarczanych przez Skistore Swing obowiązuje tylko gwarancja określona przez producenta danego produktu. Skistore Swing pełni funkcję licznika tylko w takim okresie gwarancyjnym. Dla jasności: gwarancja jest udzielana przez producenta lub importera, a prawie nigdy przez sklep, w którym kupujesz produkt. Nawiasem mówiąc, odpowiadamy za prawidłowe działanie artykułu. W ten sposób zawsze zapewniamy, że odpowiednia organizacja usługowa wykonuje swoją pracę prawidłowo.
  • Skistore Swing nigdy nie jest zobowiązane do wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania Kupującemu lub innym osobom, chyba że doszło do zamierzonego lub rażącego niedbalstwa z jego strony.
  • Jeśli Skistore Swing z jakiegokolwiek powodu jest zobowiązane do zrekompensowania jakiejkolwiek szkody, odszkodowanie to nigdy nie przekroczy kwoty równej wartości faktury w odniesieniu do produktu lub usługi, które spowodowały szkodę.
  • Bez uszczerbku dla postanowień tego artykułu, nie udziela się gwarancji, jeśli zużycie można uznać za normalne, a także w następujących przypadkach:
    • jeśli wprowadzono zmiany w produkcie lub w produkcie, w tym naprawy, które nie zostały przeprowadzone za zgodą Skistore Swing lub producenta;
    • jeśli oryginalna faktura nie może zostać przesłana, została zmieniona lub jest nieczytelna;
    • jeśli wady są wynikiem niewłaściwego lub niewłaściwego użytkowania;
    • jeśli szkoda jest spowodowana umyślnie, rażącym zaniedbaniem lub niedbałą konserwacją.
  • Naprawa lub wymiana nie pociąga za sobą odnowienia ani / lub przedłużenia okresu gwarancji.
  • Nieprawidłowe roszczenia gwarancyjne. Jeżeli po sprawdzeniu przez producenta produkt nie wykaże żadnych wad lub wada jest spowodowana przez jego własną wadę, klient zostanie obciążony kosztami badania i wysyłki.
  • Kupujący jest zobowiązany zwolnić Skistore Swing z odpowiedzialności z tytułu wszelkich roszczeń, jakie osoby trzecie mogłyby dochodzić wobec Skistore Swing w związku z wykonaniem umowy, o ile przepisy prawa nie zabraniają poniesienia przez Kupującego odpowiednich szkód i kosztów chodź.
  • Jest możliwe, że Skistore Swing zawiera na swojej stronie internetowej linki do innych stron internetowych, które mogą być interesujące lub pouczające dla odwiedzającego. Takie linki mają charakter czysto informacyjny. Skistore Swing nie ponosi odpowiedzialności za zawartość strony internetowej, do której się odwołuje, ani za jej użytkowanie.

12. Dane osobowe

  • Skistore Swing będzie przetwarzać dane Kupującego wyłącznie zgodnie z jego polityką prywatności. 2. Skistore Swing będzie przestrzegać obowiązujących przepisów i regulacji.

13. Prawo właściwe i właściwy sąd

  • Wszystkie oferty i umowy podlegają wyłącznie prawu holenderskiemu.
  • Wszelkie spory związane lub wynikające z ofert Skistore Swing lub zawartych z nią umów będą kierowane do właściwego sądu.

14. Rozstrzyganie sporów online

  • Komisja Europejska oferuje platformę do internetowego rozstrzygania sporów, którą można znaleźć tutaj http: // ec .europa.eu / consumer / odr / . Konsumenci mają możliwość korzystania z tej platformy do rozwiązywania sporów.