Zwraca

Czy produkt nie jest do końca tym, czego oczekiwałeś? Nie ma problemu. Możesz po prostu zwrócić przedmiot. Masz 14 dni od otrzymania produktu na poinformowanie nas, że chcesz go zwrócić. Po otrzymaniu przez nas prośby o zwrot, masz kolejne 14 dni na zwrot przedmiotu.

Polityka zwrotów

  1. Darmowy zwrot w ciągu 14 dni z Holandii, Belgii i Niemiec. Poproś o etykietę zwrotną poprzez poniższy przycisk. Zwrot z innych krajów odbywa się na własny koszt na nasz adres w Holandii.
  2. Zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu, pod warunkiem, że produkt jest w oryginalnym stanie.
  3. Jeśli otrzymałeś wadliwy, uszkodzony lub nieprawidłowy towar, prosimy o bezpośredni kontakt z nami.

Return z Holandii, Belgii i Niemiec

Zażądaj etykiety zwrotnej poprzez poniższy przycisk, a otrzymasz bezpłatną etykietę zwrotną. Użyj oryginalnego opakowania, w którym otrzymałeś produkt. Usuń wszystkie etykiety wysyłkowe i umieść na paczce nową etykietę wysyłkową, którą otrzymałeś od nas. Zgubiłeś oryginalne opakowanie? Zapakuj swój przedmiot(y) bezpiecznie i upewnij się, że nie ulegnie on uszkodzeniu podczas transportu. Podrzuć przesyłkę do najbliższego punktu odbioru. Nie masz w pobliżu sklepu? Prosimy o kontakt z nami, a my postaramy się znaleźć inne rozwiązanie.

Powrót z USA / innych krajów

Z kraju, w którym zwrot nie jest bezpłatny, prosimy o przesłanie dobrze zapakowanego produktu na adres:

Skistore Swing - Towary Zwracane (Zawsze podawaj: Towary Zwracane)
Numer listu przewozowego, z którym otrzymałeś przesyłkę (jeśli to możliwe)
De Opslach 3A
NL-8448 GV Heerenveen
Holandia

Przesyłka zwrotna jest na Twój własny koszt i na Twoją odpowiedzialność. Dlatego radzimy wybrać przesyłkę z możliwością śledzenia i ubezpieczeniem oraz przechowywać potwierdzenie wysyłki w bezpiecznym miejscu. Nie zapomnij dołączyć do zwrotu numeru zamówienia.

WAŻNE: ZWROTY POZA UE

  1. Jeśli dokonujesz zwrotu spoza Unii Europejskiej, nie będziemy w stanie zwrócić kosztów importu i opłat celnych, które zostały już uiszczone. W niektórych przypadkach możesz ubiegać się o zwrot tych kosztów od organów celnych. Poinformuj wybranego przez siebie przewoźnika i/lub urząd celny, jak możesz się do tego zakwalifikować.
  2. Dla klientów z USA nie zostaniesz obciążony podatkiem VAT lub cłem, jeśli całkowita wartość zamówienia jest niższa niż 800 USD.
  3. Powrót jest na Twój własny koszt.
  4. Zawsze informuj przewoźnika, że jest to przesyłka z towarem zwróconym. Możesz ubezpieczyć paczkę, ale podaj wartość celną 0 €.
  5. Zawsze zaznaczaj na fakturze przewozowej: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH DHL +[the original DHL tracking number on which you received the package].
  6. Nieprawidłowo wysłane paczki, które zostaną obciążone kosztami importu przez holenderski urząd graniczny i celny, zostaną odrzucone lub obciążone fakturą.

 

Warunki zwrotu i wykluczenia

Wykluczenia

Produkty i usługi, których nie można zwrócić w ramach prawa odstąpienia od umowy:

Wyłączenia

 

  1. Przedmioty, które zostały dostosowane do specyfikacji klienta.
  2. Cyfrowe i fizyczne bony upominkowe.
  3. Dodatkowe usługi, takie jak ekspresowa dostawa i montaż oprawy.
  4. Produkty higieniczne lub produkty stanowiące zagrożenie dla zdrowia, w przypadku których doszło do naruszenia plomby.
  5. Produkty o ograniczonym terminie przydatności do spożycia.
  6. Odbiorcy biznesowi zamawiający na podstawie wyceny.

 

Śledzenie zwrotu

Możesz użyć kodu śledzenia, aby śledzić przesyłkę. Zwrot przesyłki do naszej siedziby trwa średnio 3 dni robocze. Następnie przetwarzamy zwrot w ciągu 1 do 3 dni roboczych. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail, gdy zwrot i uznanie zostaną przetworzone.